Digi Mobil si semnalul...


      Salut, eu sunt Ștefan și astăzi o   prezint puțin starea serviciului așa numit "Digi.Mobil".

Sunt abonat din Aprilie 2017 și înainte de a face aboanamentul, am verificat semnalul și serviciile, folosind un sim prepay, semnalul nu era destul de ok , dar am zis sunt la început cu serviciile hai  facem abonament.

    După primele  luni de la primirea abonamentului au început problemele...
    Unele zone din oraș nu am nici astăzi semnal (13.01.2018), toate bune și frumoase...

      În luna Iunie (2017) am zis  le fac o sesizare precum  au probleme cu semnalul în oraș, de aici începe și distracția.

    Sesizarea fost preluată de un domn, am fost informat  se vor face verificări, toate bune și frumoase.
    După sunt sunat de o doamna -mi zică  schimb telefonul  poate fi de la el și  revin cu telefon / email  îi zic.

     Am încercat cu telefoanele:

  1.    Galaxy J3 2016
  2.    Asus Zenfone Go
  3.    Galaxy S5 neo
  4.    Galaxy S7 edge
  5.    Galaxy S3
  6.    Lenovo K5 Plus
  7.    Iphone 4
  8.    Samsung J5 2016 (Actual)
     Situația fiind aceași și în prezent, revin la RCS & RDS alias Digi.Mobil și spun problema, dinou este verificat și îmi zice în luna Iunie o duduie de la relații clienți  într-adevăr sunt probleme cu site-ul din oraș (stația de emisie radio ) și  vor instala una nouă în termenul de 12 luni.
    Între timp alte probleme au apărut cum ar fi comutarea de pe 4G pe 3G în timpul apelului fiind foarte josnică , apelantul nu  auzea  sau eu  auzeam în ecou și nu puteam discuta, am făcut sesizare către dânșii au zis  problema a fost rezolvată
    După 2 luni maxim , aceeași problema a revenit, și iarăși m-am lovit de un suport "bun".
   Am explicat  situația nu este într-un punct anume, și este peste tot dânșii mi-au cerut iarăși explicații, le-am dat și cică s-a rezolvat.
  ( nu știu cât va ține această rezolvare)
    Acum am refăcut o sesizare pe motiv de semnal prost și inexistent voi aștepta  se rezolve... sper  fie o rezolvare bună  nu fiu nevoit  renunț la serviciile lor.
   
    Mulți vor spune  e ceva ieftin și nu ar trebuii   plâng, ok, dar va zic  plătesc extra cost între 13-17 euro lunar și nu sunt luat în seama...










Comentarii

Trimiteți un comentariu

Daca aveti probleme sau vreti sa va faceti auziti puteti trimite email la

stefan_alexandru@outlook.com cu dovada si va fi pus aici pe Blog totul fara probleme

Postări populare de pe acest blog

Situatie semnal Digi.Mobil - cellmapper