Digi Mobil si semnalul...
Salut, eu sunt Ștefan și astăzi o să vă prezint puțin starea serviciului așa numit "Digi.Mobil".
Sunt abonat din Aprilie 2017 și înainte de a face aboanamentul, am verificat semnalul și serviciile, folosind un sim prepay, semnalul nu era destul de ok , dar am zis sunt la început cu serviciile hai să facem abonament.
După primele luni de la primirea abonamentului au început problemele...
Unele zone din oraș nu am nici astăzi semnal (13.01.2018), toate bune și frumoase...
În luna Iunie (2017) am zis să le fac o sesizare precum că au probleme cu semnalul în oraș, de aici începe și distracția.
Sesizarea fost preluată de un domn, am fost informat că se vor face verificări, toate bune și frumoase.
După sunt sunat de o doamna să-mi zică să schimb telefonul că poate fi de la el și să revin cu telefon / email să îi zic.
Am încercat cu telefoanele:
- Galaxy J3 2016
- Asus Zenfone Go
- Galaxy S5 neo
- Galaxy S7 edge
- Galaxy S3
- Lenovo K5 Plus
- Iphone 4
- Samsung J5 2016 (Actual)
Situația fiind aceași și în prezent, revin la RCS & RDS alias Digi.Mobil și spun problema, dinou este verificat și îmi zice în luna Iunie o duduie de la relații clienți că într-adevăr sunt probleme cu site-ul din oraș (stația de emisie radio ) și că vor instala una nouă în termenul de 12 luni.
Între timp alte probleme au apărut cum ar fi comutarea de pe 4G pe 3G în timpul apelului fiind foarte josnică , apelantul nu mă auzea sau eu mă auzeam în ecou și nu puteam discuta, am făcut sesizare către dânșii au zis că problema a fost rezolvată.
După 2 luni maxim , aceeași problema a revenit, și iarăși m-am lovit de un suport "bun".
Am explicat că situația nu este într-un punct anume, și este peste tot dânșii mi-au cerut iarăși explicații, le-am dat și cică s-a rezolvat.
( nu știu cât va ține această rezolvare)
Acum am refăcut o sesizare pe motiv de semnal prost și inexistent voi aștepta să se rezolve... sper să fie o rezolvare bună să nu fiu nevoit să renunț la serviciile lor.
Mulți vor spune că e ceva ieftin și nu ar trebuii să mă plâng, ok, dar va zic că plătesc extra cost între 13-17 euro lunar și nu sunt luat în seama...
Cati ani ai Stefan?
RăspundețiȘtergereSalut Nicu,
ȘtergereAm varsta de 25ani , de ce?