Salut , eu sunt Ștefan și astăzi o să vă prezint puțin starea serviciului așa numit "Digi.Mobil". Sunt abonat din Aprilie 2017 și înainte de a face aboanamentul, am verificat semnalul și serviciile, folosind un sim prepay, semnalul nu era destul de ok , dar am zis sunt la început cu serviciile hai să facem abonament. După primele luni de la primirea abonamentului au început problemele... Unele zone din oraș nu am nici astăzi semnal (13.01.2018), toate bune și frumoase... În luna Iunie (2017) am zis să le fac o sesizare precum că au probleme cu semnalul în oraș , de aici începe și distracția . Sesizarea fost preluată de un domn, am fost informat că se vor face verificări , toate bune și frumoase. După sunt sunat de o doamna să - mi zic ă să schimb telefonul că poate fi de la el și să revin cu telefon / email să îi zic.
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Daca aveti probleme sau vreti sa va faceti auziti puteti trimite email la
stefan_alexandru@outlook.com cu dovada si va fi pus aici pe Blog totul fara probleme